dimecres, 4 de maig del 2011

I'm still here

Ei!

Fa gairebé un mes que no moc el blog. Tenir els dos PCs de casa amb el disc dur cascat és el que té... en aquests dies he anat acumulant alguna coseta (i he de rebre bastantes coses més), però tinc pendents les fotos. D'altra banda, també he de fer una o dues fotos a la MUD de Vintage, no per que tingui grans novetats si no per que vaig fer Top 8 amb ella dissabte passat :) Que quedi clar, el deck és aberrant, fins i tot jugat per un manco com jo...

En fi, penjaré el parell de fotos que tenia fetes d'abans que els PCs passéssin a millor vida:


Això són novetats per tornar a jugar la Burn de Legacy algun dia d'aquests, que tirar Time Spirals mola, però tirar Lightnings també.


I aquí estan les cartes de Mark Tedin que em faltaven per tenir totes les que va il·lustrar per Beta, més un Shelldock Isle que mai està de més. A la propera foto que faci, tot això ja estarà signat :) Per cert, que el Jayemdae Tome double signed és la 200a carta de Beta signada que tinc!!

Això és tot per avui. Stay pimp!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada