dimecres, 13 de novembre del 2013

Avon, Nielsen, Critchlow

Bona nit, adeptes del pimp,

Avui, igual que fa dues setmanes, us porto les obres de tres grans artistes. De fet, per ser més acurats, us porto unes poques cartes de dos artistes i una morterada de tonyina d'un altre. Saps què, com que no m'estic explicant, passem directament a les fotos. Comencem amb unes terres que he aconseguit darrerament, signades per John Avon:



Tres Cephalids ja els tenia d'abans, el quart és nou. Ara mateix no sé quin és quin. Però és igual. Què dieu de Dredge? No home no, jo mai no ho faria. O sí?

Passem a un parell de playsets que li vaig enviar a la gran Terese Nielsen per que em signés, i que em van tornar en menys d'un mes. Eficiència màxima!



Aquests darrers dies estic jugant els Enter the Infinite a la Omni-Tell i m'ho estic passant en gran!

I ara passem al tercer artista de la nit, del qual tinc moooolta cosa a ensenyar. Amb tots vosaltres, Carl Crtichlow:



El Rhox i el Cinderbones són Artist Proofs. Per què el Rhox i el Cinderbones en concret? La raó, unes quantes fotos més avall. De moment, delectem-nos amb un detall dels playsets:








Us en recordeu, de quan el Darksteel Colossus era bo? Quins temps.

I per acabar, aquí teniu les dues primeres il·lustracions originals de la meva col·lecció. En efecte, un Rhox i un Cinderbones (de fet, el Rhox i el Cinderbones):



Macos, no? He de dir que sóc un fan absolut de l'art del sr. Critchlow, o sigui que aquests dibuixos em fan molta il·lusió.

I per aquesta setmana això és tot, el proper dimecres us ensenyaré un deck de Vintage molt, molt tremendo. I que a sobre guanya tornejos. Stay tuned & Keep it Pimp!

 

2 comentaris:

  1. Ja era hora!
    Genial! El què m'ha agradat més han estat els chain of vapor :)
    Quina mida tenen més o menys les il·lustracions?

    ResponElimina
  2. Són una mica més grans que DIN A4s. Ara he de veure on les penjo. I que la meva noia no em pengi a mi :)

    ResponElimina