dimecres, 25 de maig del 2016

Pimp my History: Monoblack Pox (Legacy, 2014)

Molt bona tarda, pimportant people!

Avui estrenem nova secció a Super Secret Tech*! Com en els metagames de Vintage i Legacy ja està tot inventat** i cada cop és més difícil poder fer Pimp my Decks innovadors, he decidit mirar enrere i publicar versions pimp de baralles d'anys anteriors que se'm van escapar en el seu moment, o simplement més antigues que aquest modest blog. Comencem per una Monoblack Pox la mar de calenta que el Xavi Muntada va portar a la LCL de gener de 2014, fent un meritori Top 8:

 
 

La Pox és la típica baralla que s'ha de pimpejar tan old-style com sigui possible: Aquests The Abyss, aquests Nether Void, aquests Cursed necessiten ser acompanyats per altres cartes de la seva edat. Vegem el deck en detall:




Doncs això, Factories d'Antiquities i Swamps de Beta. Haurien de ser de la versió més fosca els Swamps, però no en tinc vuit, o sigui que aquests serviran també. I què dir dels Tabernacles!


Per aquesta baralla seria maco tenir els Crucibles foil old framed, però com no els tinc, ens haurem d'aguantar.



Els Smallpox haurien de ser els il·lustrats per Janine Johnston, però es va quedar els que li vaig enviar fa la pila d'anys. Que li aprofitin, total el dibuix d'en Pancoast m'agrada molt més. I els Hymn han de ser old school també, clar; i els que m'agraden més són els de Liz Danforth.


I del maindeck ja estem. Llàstima que el Xavi decidís no jugar Sinkholes ni Dark Rituals en aquesta versió, per que ja quedaria d'un old school de flipar-ho. I ara passem al sideboard:


Està malament que ho digui jo, però la primera fila, amb les dues Chains, el Nether Void i el The Abyss és molt maca. Com no pot ser tot tan perfecte, veureu que les Relic no estan signades. No hi ha manera de trobar al tal Rossbach!

I amb això acabem el primer Pimp my History! La idea serà anar retrocedint en el temps fins arribar a baralles del llunyà 2008; sí, ja les tinc totes decidides i quedaran espectaculars. Per Vintage faré el mateix, començant per 2012 i retrocedint fins a 2006.

Per la setmana que ve, és molt possible que tingui prou novetats per fer una entrada de novetats, valgui la redundància; ahir em va arribar un avís de correu que, si és el que penso, omplirà d'alegria a uns quants. Fins llavors, que les vostres baralles estiguin plenes de tonyina old school i keep it pimp!

*Efectivament, avui tocava Pimp my Deck de Legacy (el darrer que tenia previst, de fet). El problema és que dues p*tes cartes que vaig enviar al GP Albuquerque no m'han tornat encara; tinc la sensació que s'han perdut, o que el meu contacte m'ha tangat vilment. Encara me les hauré de recomprar. De vegades, la vida del pimper és un patiment constant.

**En realitat, tot el que es diu tot no està inventat; si esteu al tanto de les baralles que estan guanyant les darreres lligues de Legacy (i de Vintage!) ho sabreu. I no us preocupeu, fans del colorless, que a la que tingui les cartes, cauran Pimp my Decks d'aquestes baralles tan maques que s'estan veient darrerament. Real men play colorless!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada