dimecres, 1 de març del 2017

Pimp my Deck: Colorless Eldrazi (Legacy)

Molt bona tarda, parròquia del pimp!

Avui torna a tocar treure els Eldrazi a passejar! Aquí us pressento la versió gairebé fully pimped de la Colorless Eldrazi amb la que vaig guanyar la Lliga Catalana de Legacy de març de l'any passat a Girona. Aquella versió no tenia gairebé ni una carta foil, ni signed, ni meva, però des de llavors la he pogut millorar una mica. Vegem-la:

 
 

Un deck la mar de maco, com sempre dic en aquests casos (tot i que no ens enganyem, tots els Eldrazi semblen iguals). Vegem-lo en detall:


Crec que no sóc capaç de jugar a Magic cap deck que no porti Tombs i/o Cities.


Tenir totes les terres d'en James Paick em fa molta il·lusió, la veritat.




Aquí tenim els dos Endbringers, que són les úniques cartes del deck no firmades, per culpa de que els inútils de Correus van trigar dues putes setmanes en enviar un sobre de Barcelona a Sabadell.


I per culpa d'aquest deck no em puc vendre els Jittes. Qui m'anava a dir a mi que jugaria mai aquests cartrons!



I després de les lock pieces (els Chalices van guanyar ells sols ni se sap quantes partides), i els instants (els Warping Wail ídem), aquí teniu el sideboard:


I amb això acaba l'Edat de l'Eldrazi. La setmana que ve acabem amb la meva col·lecció; us ensenyaré Artist Proofs, sketches i xuminades d'aquestes. Fins llavors, que els vostres Warping Wail agafin sempre al rival per sorpresa i keep it pimp!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada