dimecres, 11 d’octubre del 2017

Foglios, Un-cards, Old School & more

Bona tarda, independents (però suspesos) meus!

Avui tinc unes quantes novetats per treure'm de sobre. Com hi ha molt material, no m'estenc gaire i us el vaig comentant a mesura que el veieu. Comencem amb quatre coses dels Foglio que vaig rebre fa un temps però que encara no havia penjat. Molt Old School i alguna cosa d'Unglued/Unhinged, com veieu.

 
 
 
 
 
Seguint amb l'Old School, aquí teniu quatre Orcish Mechanics la mar de simpàtics que he jugat a una baralla mono-red de fer amics, amb Ankhs i Winter Orbs, i que vaig tenir la oportunitat de signar a un random GP britànic:

 
I més Old School, i ara vaig a dilapidar tota l'escassa credibilitat que encara em quedava. Aquí teniu un parell de Mana Vault de Collector's Edition que em feien falta per un altre deck. Sí, ja, el que volgueu, però la pela és la pela. Òbviament si em voleu regalar Mana Vaults de Beta per substituïr aquests dos, no us els refusaré.

 
I acabem amb Old School amb aquest Hammerheim, que fa el lloc de la dotzena Mountain en un altre deck mono-red, més aggro, amb Juggys, Su-Chis i Triskelions, que he jugat al darrer torneig de la Lliga. Com només tinc onze Mountain d'Arabian no en puc jugar més, què voleu que us digui.

 
Seguim amb una mica més de mandanga d'Unglued i Unhinged:

 
 
 
I ara, passem a la col·lecció de Wurms i tokens, que segueix creixent lentament:

 
 
Els Wurms han estat signats en ocasions diferents, però està clar que Richard Wright només té un rotulador de signar, i ja l'hauria d'anar canviant. I parlant de Richard Wright, em vaig fer firmar també aquest tocino Eldrazi tan friki:

 
...i parlant d'Eldrazi, aquí teniu un playset de Not Of This World foil signed que em van anar la mar de bé a la Turbo Depths que vaig jugar a la LCL del mes passat, signats per Izzy...

 
...i parlant d'Izzy, aquí teniu un playset de Shardless Agent foil que em vaig fer signar també, i que estan cridant "Hypergenesis!!" a tot drap:

 
I ara, una mica de jardinet, començant per una Goryo's Vengeance foil signed que vaig pillar per mkm. Ittoku no signa gaire (per no dir gens), o sigui que no m'acabo de refiar de la signatura, però total era l'únic Goryo's Vengeance que foil que hi havia a la venda, o sigui que me'l vaig comprar igualment i al carrer.

 
 
 
 
Uns Gamble, uns Wilt-Leaf Liege (que no sé per què hòsties dec tenir), uns Scuttling amb la signatura curradíssima d'en Filip Burburan, i acabem amb un Artist Print del Tabernacle at Pendrell Vale il·lustrat per Richard Wright, que al menys dibuixa millor que signa.


I per avui ja estem. En dues setmanes, si els tarats del 155 no ens han matat a tots, us penjo un deck de Legacy de l'antigor, amb molts counters i coses malignes d'aquestes. Entre tant, que el vostre correu vagi sempre ple de mandanga signada i keep it pimp!



 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada