diumenge, 20 de març del 2011

More tuna

En aquests darrers dies m'ha arribat una gran quantitat d'amor :) Per començar, aquí tenim els cartrons que entraran directament a la Spiral Tide. D'aquí a una setmana, després del Grand Prix, al qual espero que el John Avon em signi les illes d'Unhinged i el Greg Staples les Retraced Image, la meva Spiral Tide serà un deck molt, molt maco. I més que ho serà quan tingui les High Tide signades.


Aquí tenim un parell de joguines per la TPS de vintage:





Uns quants artefactes i terres: El playset de Phyrexian Revokers, dos Sculpting Steel de Mirrodin per substituïr els de Tenth quan tingui els quatre (per què és tan difícil trobar Sculpting Steel de Mirrodin?), dues Masticores signed (una d'elles double signed), i quatre cartrons més per anar fent playsets i per millorar la MUD de Legacy si és que algun dia la torno a jugar.


I les set cartes de Beta il·lustrades pel Jesper Myrfors que em faltaven. Ara caldrà enviar-les a Estats Units per ser signades.


Gran part d'aquesta tonyinada és cortesia de l'Albert Vila, un dels pimpers més hardcore del país. Un plaer fer-hi negocis (i deixar-m'hi la pasta, tot sigui dit :D )
Doncs res, ara mateix no estic esperant que m'arribi res. Propera parada: Grand Prix, a fer cua per l'Avon i l'Staples.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada