dimecres, 2 de març del 2011

Novetats



Aquests dies no hi ha hagut gaires moviments a la col·lecció. M'he pillat el Blue Sun's Zenith foil i un Turnabout signed (on ets, Heather Hudson? Et necessito!!) per la Spiral Tide, un parell de Forests foil del John Avon pel GP, una Maze of Ith foil signed per que sí (i ja en tinc tres), un Great Furnace foil per la Forgemaster MUD de Legacy, i la darrera Scrubland de Beta, amb la que ja sóc feliç posseïdor de les 40 duals, tot i que, ara mateix, 3 d'elles estan a algun lloc indeterminat dels Estats Units. M'han arribat un parell de coses més, però se'm va oblidar a l'hora de fer la foto. Un altre dia la faig.

En teoria tinc un parell o tres de reports a fer, però segueixo jugant el mateix que ja he penjat (MUD en Vintage i Burn a Legacy), amb tan poques variacions que no val la pena tornar a fer-lis fotos, ja que tampoc han millorat especialment en l'aspecte pimp. En resum, amb la Burn vaig fer 4-3 al 1r torneig de la LCL, i amb la MUD em vaig estampar 2-1-3 al torneig d'Igualada, això sí, fent honor a la meva llegenda amb un parell de jugades impossibles, d'aquelles que després la gent s'acosta i et pregunta: "és veritat el que m'han dit que t'acaba de passar??"



Així que, per penjar alguna cosa, us deixo les meves 20 fetchlands foil signed d'Onslaught.






I aquest dissabte, LCL un altre cop. Aquesta vegada, a Berga. Això és un no parar. I que duri.

Salut!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada