dimecres, 12 de febrer del 2014

6 cartes del Ron Spencer, i més coses

Hola pimpollos,
 
L'entrada d'avui és una d'aquestes miscel·lànies sense gaire cohesió interna; dit en altres paraules, que tinc molta brossa pendent d'ensenyar i que avui és un dia tan bo com un altre per fer-ho. Comencem per un sobre que vaig rebre fa uns dies del gran Ron Spencer; jo de fet només volia un Release the Ants foil signed pel side de l'Omni-Tell, però enviar una sola carta em va semblar ridícul, així que vaig afegir un segon RtA i un playset de Diabolic Edicts:


 
La part del Ron Spencer ja està. Ara passem a la resta de coses, començant per un playset de Mother of Runes foil signed altered, que m'ha costat infinit d'aconseguir:


No és que aquest playset en concret m'agradi gaire, això de les signatures al dibuix i en vertical no em barrufa, però confio que en unes setmanes tindré resolt part del problema. Tot i això ojo, que no deixa de ser un playset de Mothers foil signed!
 
Més coses blanques foil signed altered! Dos Entreat the Angels, signats i alterats en daurat per Todd Lockwood. Fa pocs dies, el seu ex-propietari em va oferir els altres dos, però tot i que em fa molta pena que el playset es trenqui, ara mateix no me'l puc permetre. No rigueu, cabrons, que va de debò.

 
I ja que tenim els EtAs, era necessari aconseguir algun token signat:


Amb respecte als tokens d'Angel, tinc moltes ganes de contactar amb un artista mega-ignot i fer una frikada enorme, però (un cop més) el tema econòmic em recomana prudència. Si em decideixo, sereu els primers en saber-ho.
 
Més alteracions! Aquí teniu l'upgrade del meu playset d'Exhumes foil, signats i alterats pel grandíssim Carl Critchlow:


Més upgrades! Vaig aconseguir el 5è Careful Study signat xulo per Scott M. Fischer. Aquí estan els cinc:


El de baix al centre està a la venda. De fet està gairebé regalat, o sigui que ja sabeu!
 
Més tokens! Aquí està una joguina que, just ara que la Jund Depths està de moda a Legacy, em fa especial gràcia:


El senyor Martiniere es va regalar i em va dibuixar aquest sketch tan xulo al revers del Marit Lage:


...m'acabo d'adonar que no li he fet foto a la làmina del Dark Depths que li vaig comprar al Martiniere per suavitzar la transacció. A veure si la faig, per que és guapíssima.

I ja anirem acabant. Per posar alguna cosa, aquí teniu el premi que em vaig endur a l'Ayudar Jugando de desembre, del qual m'havia oblidat per complert:


Cartonazo com n'hi ha pocs, Paka!

Doncs ja estem per avui. La setmana que vé toca Pimp my Deck de Vintage. Tranquils, que aquest cop no toca Dredge. Diria que més aviat el contrari.

Fins dimecres que vé, keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada