dimecres, 10 de setembre del 2014

Fischer, Ljunggren, goblins i altres

Bona tarda, nació del pimp!
 
Ja tornem a estar aquí, després d'una merescuda setmana de descans, per ensenyar pimp del bo! Avui comencem amb tota la tonyina que he aconseguit del gran Scott M. Fischer, després que anés a un GP americà fa un parell de mesos:


A part de les disset cartes de dalt, vaig aconseguir enviar-li les quatre Mother of Runes que ja tenia signades (i dues d'elles mini-alterades) per que me les signés un altre cop, ja que la signatura sobre el dibuix no m'acabava d'agradar. I el resultat ha estat bastant satisfactori:


I ara sí, vegem les altres 17 en detall:





 
Un cop resolt el tema Fischer, passem a unes quantes cartes que vaig conseguir (per fi!) d'en Daniel Ljunggren, dibuixant suec del qual em va arribar això:




De Spines ja en tenia dues, aquí estan al costat de la nova. I de les Grafdigger's no he fet foto, que ja l'havia fet fa unes setmanes d'un altre playset que tenia (i que ja no tinc, aquí el pimp va que vola).
 
Passem a uns quants goblins: Per començar, quatre Mogg War Marshal que em van fer signar al Full Magic Weekend d'Andalusia del mes passat, i un token de Goblin commemoratiu de l'event, tot signat per Wayne England:



...i sis tokens de Goblin d'Unglued més signats per Pete Venters. La família de tokens guapos va creixent.


Fet això, passem a les individualitats, començant per una Humility signada per Phil Foglio que vaig veure a eBay i em va fer gràcia:


Quatre Gravecrawlers signats per Steven Belledin, per quan la Zombardment es torni a posar de moda:


Quatre Thopter Foundry que he aconseguit avui mateix; ara faltarien els tokens, però són d'un dibuixant ignotíssim que vés a saber si signa o què:


I per acabar l'entrada d'avui, quatre Mana Confluence signats en híper-gruixut per Richard Wright:


I ja està. Amb això m'he quedat sense absolutament cap novetat pendent d'ensenyar; tinc cosetes voltant pel món, però fins que no m'arribin anirem tirant de My Collection.

La setmana que vé m'agradaria fer un Pimp my Deck de Vintage d'un deck súper-friki, però em falten per arribar quatre cartes i dubto molt que estiguin aquí a temps, o sigui que potser ens haurem de conformar amb un deck més normal. Ja ho veurem.
 
Fins llavors, porteu-Vos bé i keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada