dimecres, 2 de setembre del 2015

My Collection: Red 2

Molt bona nit, very pimportant people!

Avui seguirem amb les cartes vermelles de la meva col·lecció. Ojo que l'entrada d'avui és molt maca, al menys si us agraden els goblins!

 
 
 
Com veieu, per fi he aconseguit els Goblin Guide de Zendikar signats per Warren Mahy, gràcies al bo del José Peralta, al qual li dec infinits favors ja. Això vol dir que els de Grand Prix foil signed altered estan a la venda, a un preu molt competitiu a més!


I després d'aquests Lackeys tan macos (i ara em refereixo als no foil, que m'encanten, tant per l'art com per la signatura del Jerry Tiritilli), passem a la Maternitat Goblin:

 
 
Doncs sí, setze Goblin Matrons: Quatre de Saga amb la signatura antiga del DiTerlizzi, quatre més de Saga amb la signatura nova, quatre de Portal signats per Daniel Gelon, i els quatre de 7th foil, signats en persona pel grandíssim Dan Frazier l'any passat a Mungia. Per Matrones no serà.

 
 
És una pena que un artista amb un estil tan peculiar i propi com Scott Kirschner tingui una signatura tan chuchurría, però què hi farem!

 
 
 
 
 
Aquest playset de Welders és un dels primers playsets que em vaig comprar foil signed, cap al 2007 o 2008; estava mirant eBay, el vaig veure i no em vaig poder resistir. Ha plogut des de llavors, però segueix sent un dels meus playsets favorits de tota la col·lecció.

I per avui ja n'hi ha prou de goblins! Seguim amb altres coses:

 
 
 
 
 
 

...sembla que un cop s'han acabat els Goblins m'he quedat sense res a comentar! Per fer una mica de bulto diré una obvietat com que la signatura d'Anthony S. Wàters és ho-rri-pi-lant, o una altra com que el foil vermell de les cartes old-framed és una passada de maco. Això crec que ho dic cada setmana, però m'és igual.

I per avui això serà tot! La setmana que ve tindrem Pimp my Deck de Legacy, i com el metagame és el que és (o sigui, repugnant), tornarà a tocar deck de Delvers. Si no us agrada, jugueu altres coses, coñe.

Apa, fins el proper dimecres. Disfruteu aquest setembre tan maco i keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada