dimecres, 29 de juny del 2016

My Collection: Artifacts 2

Molt bona tarda, socialdemòcrates del pimp!

Avui seguim amb els artefactes de la col·lecció! I dit això ja no hi ha res més a dir, o sigui que som-hi amb les fotos:


I comencem amb aquest playset de Crucibles, i amb la catxo alteració que el Ron Spencer va fer en un d'ells. Sense comentaris. Només diré que quan he de jugar tres Crucibles, el que es queda a la carpeta és l'alterat.


Aquesta repassada que estic fent els darrers mesos a la col·lecció m'està servint, entre altres coses, per adonar-me de la quantitat de frikades que tinc signades i no sé ni per què. Exemple, aquests Culling Scales. Crec que necessitava algun artefacte que petés Null Rods, ojo.




El pobre Darksteel Colossus, que se'ns ha fet vell ja!




És una pena que Ron Spears ja no signi, per que té una signatura la mar d'elegant.


I acabo de mirar quan valen els Ensnaring Bridge de 7th foil i m'he quedat a quadres!









Quatre Belchers, quatre caixes, quatre Monoliths i quatre Grindstones signades consecutivament. No està malament, no?




I amb aquest playset signat 3-i-1 de Helms of Obedience, liquidem l'entrada d'avui. El proper dimecres, per fi, us podré ensenyar el deck d'Old School que vaig jugar el passat desembre. No us el perdeu que és la mar de guapo!

I fins llavors, que vagi bé el començament de juliol i keep it pimp!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada