divendres, 4 de març del 2011

Més novetats... tremendes!!!

En aquests darrers dos dies m'ha arribat més mandanga que en les dues setmanes anteriors. Vegem-ho:



Aquí veiem un Blightsteel Colossus foil ben fresco, que tenia des de dissabte passat però se'm va passar de penjar, tres Mox Opal foil i tres Great Furnace Foil, amb les que ja tinc el playset. Ara a esperar que en Rob Alexander es passi per aquí. Amb tot això ja gairebé tinc tot el que necessito per la Meandeck MUD. Mola!

Però el que mola més és que avui m'ha arribat això d'Anglaterra:



En efecte, he aconseguit localitzar a en Colin MacNeil i que em signés el playset d'Ancient Tombs. Si algú ha vist a algun lloc un playset de Tombs signades, m'agradaria saber-ho; jo, personalment, no n'havia vist mai ni una. Amb això seguim progressant per tenir la MUD més pija de la història.

Aquí un detall del playset:


No comentaré aquí si m'he fet o no tocaments al veure les Tombs. Ho deixo a la vostra imaginació.
Keep it pimp!





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada