dilluns, 19 de setembre del 2011

U/G Infect i una mica de pimp

Aquests darrers dies no hi ha hagut gaire moviment. Aquí estan les cartes més xixoses que m'han arribat: Un Gush i un Tinker foil double signed, i un Terror de Beta signed. El Terror està jugadet, però mentre no en trobi un de més maco, ja em serveix com a 240a carta signada de Beta.



A part d'això, dimeces passat vaig jugar aquesta U/G Infect al inGeniacy, amb el resultat d'un modest 2-1-1 en quatre rondes. El deck té espai de millora, a veure si tinc temps (i ganes) de donar-li un parell de voltes. Això sí, és divertit com ell sol.










Sideboard:



I el passat dissabte va haver LCL a inGenio també: 137 jugadors, que es diu ràpid. Vaig portar una Hive Mind altament pimpera, amb la qual em vaig semi-estampar fent 4-4, jugant contra els pairings més surrealistes que m'han tocat en mesos (un mirror de Hive Minds? una ANT amb 4 Angel's Grace de base?? va home va!!). Durant la setmana li faré unes quantes fotos i les penjaré per aquí.



I ara estic esperant unes quantes cosetes més, a part de les cartes que se'n aniran de viatge al Ovinogeddon en pocs dies a conéixer als senyors Alexander i Orizio.



Seguirem informant. Keep it pimp!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada