dimecres, 18 de gener del 2012

Pimp my deck: The (Arabian Nights) Mountains Win Again

Bona nit, cavallers (i l'ocasional senyoreta que de tant en tant, possiblement per error, es passi per aquí). Com ja haureu endevinat pel títol de l'entrada d'avui, aquesta setmana toca pimpejar algun deck que s'hagi jugat en torneig en les darreres setmanes. I sí, aprofitant el fet que ja tinc 11 Mountains d'Arabian signed, diumenge passat vaig reproduïr la Mountains Win Again que va portar el Carles Fernández (aka Xouman) al Ayudar Jugando de desembre, fent 12 puntets, i li vaig fer unes quantes fotos. Som-hi amb elles, però abans, unes curiositats que vaig veure per eBay i que em van guanyar el cor:

Ja és casualitat que en una setmana surtin tres cartes signades i banned a Vintage, no? Per culpa d'això, he engegat un altre petit projecte: Aconseguir totes les cartes banned a Vintage signades pels dibuixants. És complicat, però òbviament no hi ha cap pressa, anirem fent amb calma i tranquil·litat.

Ara ja sí, aquí està el Pimp my Deck de la setmana:



Vegem-lo en detall:


Oi que són maques aquestes Mountains?



El Lightning de Beta amb la misteriosa inscripció "SKILL!" em va arribar fa uns dies. No sé a quin skill es refereix. Però mola igualment. No?


Aquí tenim el sideboard:



I això serà tot per avui. La setmana que vé, a part d'alguna petita novetat, hi haurà un altre Pimp my Deck, aquest cop d'un deck jugat a la final de la LCV 2011. Salut i visca el Barça!


4 comentaris:

  1. Ara ja no puc tornar a jugar aquest deck mai més... les comparacions serien odioses! Xulíssim el deck Roger, el lightning "SKILL!" és la canya!

    El nou projecte de cartes prohibides signades sona bastant complicat i bastant exclusiu, tindràs per molt de temps. Molta sort!

    PD: Ara toca buscar Grafdigger's Cage, que segur que soluciona alguna coseta del deck. Daniel Ljunggren tindrà una signatura maca? :p

    ResponElimina
  2. Molt guapo Riera!!! Escolta, que et sembla la Burn aquesta que porta guanyats 2 Starcitys seguits, la jugaras?? Pot ser una bona oportunitat per estrenar les muntanyes

    ResponElimina
  3. Doncs no tenia pensat jugar-la fins que m'he adonat que tinc exactament 17 Mountains d'Unhinged foil signed, o sigui que és una opció per quan em cansi de fer el ganso amb la MUD, sí :D

    ResponElimina
  4. La he testejat i fot unes hosties que flipes... No jugar fetchlands et permet no picarte tant amb el Flame Rift y segons com ho miris, en auqest meta el Lavamance es dolent.

    ResponElimina