divendres, 10 de febrer del 2012

Pimp my deck: Steel City Vault

Bona nit, amants del pimp!

Com vaig prometre fa un parell de dies, aquí teniu el Pimp my Deck del dia, la Steel City Vault de Vintage que vaig portar al torneig de gener i amb el que em vaig marcar un espectacular 1-5, gràcies a ser molt dolent, tenir mala folla amb els pairings, haver dormit tres hores i al deliciós estat del metagame d'avui en dia. Per sort, l'estampada no fa que el deck sigui menys maco, i he de reconéixer que m'ho vaig passar en gran jugant cartes bones més enllà de Workshop-Mox-Chalice-Golem.

En fi, less talking, more pimping. Aquí teniu el deck:



Unes quantes fotos en detall:









I el sideboard:



I això és tot. No, no tornaré a portar aquest deck en uns anys, gràcies. Aquest cap de setmana faré les fotos de l'altre deck que tinc pendent i d'un parell de tonteries que he aconseguit darrerament. Salut!

5 comentaris:

  1. Per tenir exit amb aquest deck, ho has de tindre una mica de cara. Porta cartes molt brutes, però poca defensa i t'arrisques a morir esferat o que et contrarrestin fins i tot la tirada de dau. Ara, que si te el dia, la pot liar, però ara com ara els MWS decks són els que trenquen la pana :p

    ResponElimina
  2. Espectacular com sempre Roger! Per cert felicitats pel top8 d'ahir a la lliga, la veritat es que la MUD molava moltíssim!

    ResponElimina
  3. Gràcies! Això de la MUD és l'anomalia estadística més gran del segle XXI, per que de debò que el deck és una chusta, molt shiny, però una chusta :D

    ResponElimina
  4. Totes les cartes precioses! No vaig comentar la teva anterior publicació, però la Liliana signed en lila es.. buff.. impressionant, em vaig enamorar quan la vaig veure!

    Felicitats i a veure si al Març fas 3 de 3! :)

    ResponElimina
  5. Hòsties sí, aquest costum que té l'Steve Argyle de signar en coloraines és molt curiosa. A priori no ho veia gaire clar, però els Glistener Elves signats en verd i la Liliana Lila són tremendos :D
    I no crec que sigui possible això de fer 3 de 3 a març (la casualitat seria còsmica), però gràcies igualment!

    ResponElimina