divendres, 6 de juliol del 2012

Pimp my Deck: Sneak Show

Hola xavals,

Ara que m'han arribat els meus fantàstics Spell Pierce amb la meravellosa signatura del Vance Kovacs (agh!), puc publicar un Pimp my Deck que feia dies que tenia pendent: la Sneak Show que vaig portar al Bazaar of Moxen aquest darrer maig, fent un 7-2 bastant acceptable. Després la he jugat a uns quants tornejos més, però en tots ells m'he mantingut en una mediocritat absoluta, sembla que a Annecy va sonar la flauta. En fi, aquí està la versió del BoM, si no recordo malament és la mateixa que va jugar el Jason Jaco a un SCG Open, excepte per +1 Island -1 Ancient Tomb. Aquí la tenim:











I el sideboard:


I per avui ja està. Properament faré un Pimp my Deck d'un deck que va fer Top 8 a la darrera lliga de Vintage, i després de cinc mesos sense cap moviment, per fi m'han arribat unes quantes novetats a la col·lecció de Beta Signed que també penjaré en breu.

Salut i pimp!

3 comentaris: