dilluns, 6 d’agost del 2012

Grand Prix: Gent

Bona tarda, família!

Avui torna a tocar entrada curteta, amb les novetats que vaig aconseguir al GP: Gent, on venien a signar Svetlin Velinov (el dels Preordains, woohoo!!) i Kark Kopinski. Comencem amb dues cartes que no tenen rés a veure amb el Grand Prix: la segona Liliana of the Veil, que amb una de sola no anàvem enlloc. I si no es torça res, aquesta foto estarà obsoleta en pocs dies:


Ara sí, aquí tenim el botí obtingut a Gent. Per començar, les 16 cartetes que em va signar el senyor Svetlin Velinov. Sí, per suposat: 8 Preordains, 4 per Vintage i 4 per Legacy.


I a continuació, les 4 de'n Karl Kopinski, que si bé té més coses Eternal-playables, o no les tenia, o no m'interessaven gaire. Els Conflux poden entrar en alguna de les aberracions amb Show and Tell que ara estan de moda:


I voltant pels stands de venedors, vaig veure el Daze foil signed pseudo-altered que veieu a dalt a l'esquerra de la propera foto. No cal dir que va haver de ser meu per poder complertar el playset:


I per avui això és tot. Ara tinc pendent un Pimp my Deck del torneig d'Igualada de la setmana passada que us encantarà, segur. I entretant estic esperant que m'arribi alguna cosa, i he contactat amb algun dibuixant bastant interessant, o sigui que en les properes setmanes tindrem més moviments. Estigueu al lloro!

Salut i keep it pimp!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada