dimecres, 14 de gener del 2015

Pimp my Deck: Portal MUD

Bona i plebiscitària tarda, pimpers!
 
Avui, toca el primer Pimp my Deck de Vintage de 2015! Amb tots vosaltres, la MUD amb Coercive Portals amb la que el Gerard Concustell ha obtingut molt bons resultats a la darrera meitat de la LCV 2014. En concret, aquesta és la versió amb la que va fer Top 4 a la lliga de Maná Infinito de setembre, fully signed excepte per un miserable Sundering Titan:
 
 
 
 
Serà que a mi em va bastant el rotllet Workshops, però jo el trobo la mar de maco, aquest deck. Vegem-lo en detall:

 
 

A la foto anterior tenim tota la crema: El Sundering unsigned (no aconsegueixo trobar Jim Murray de cap manera), i el playset de Kuldothas "micro-signed" per jD. Micro-signed, quin gran concepte.

 
Al menys vaig aconseguir que en James Paick em signés els Hellkites i el Swanland els Wurmcoils!

 
 

Un cop vist el maindeck, aquí teniu el side:

 
I un cop vist el side, aquí teniu els tokens de Wurm, que ja que els tinc els he de treure a voltar de tant en tant:

 
Just el que el món necessitava, una MUD amb motor de robar. Molt bé tot.

I per avui ja estem, que m'informen que el Mas i el Junqueras estan explicant no sé quin sopar de duro a TV3. O sigui que tornem la setmana que vé, molt probablement amb la tercera part de les cartes blaves de la meva col·lecció. Fins llavors, keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada