dimecres, 9 de setembre del 2015

Pimp my Deck: WUR Delver

Bona tarda, secta del pimp!

Avui tornem a tenir Pimp my Deck de Legacy! Aquí teniu la versió fully signed de la WUR Delver amb la que el David Rocher va fer top 16 a la LCL de Martorell del passat mes d'abril. És fully signed gràcies a que el bo del Rochi no juga una certa fetchland de la que no parlaré aquí. Vegem-la:

 
 
 
El que dic sempre: Un deck la mar de maco. Vegem-lo més en detall:

 
 
 
 
 
 
 
Crec que avui estic poc comunicatiu; en tot cas, comentaré que les Gitaxian Probe són noves, les vaig canviar fa unes setmanes per aquestes amb la signatura en negre (les anireu veient més en properes entrades), que la signatura dels Mentors i els tokens de Monk de la Magali és guapíssima, i que estic enamorat de les meves duals de Beta.

Vegem el side:


I jo què sé, suposo que per avui ho deixem aquí. La setmana que vé seguim amb les cartes vermelles de la col·lecció. En general comentaria que potser hi hagi un miracle i us mostri alguna altra cosa, però crec que ja estic perdent l'esperança. Ja veurem.

Apa, fins el proper dimecres. Keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada