dimecres, 3 de febrer del 2016

Boros, Szikszai i antiguitats

Bona tarda, quitxalla!

Avui tornem a dedicar l'entrada setmanal a novetats! Comencem amb un parell de minúcies que vaig aconseguir que Nic Klein em signés al Lucca Comics ans Games:



A continuació, unes quantes cartes, gairebé at random, que he acumulat darrerament. Als Form of the Dragon o fins i tot als Marauders els hi veig un sentit, però no tinc ni idea de per què tenia jo dos False Cure foil. En fi, ara els tinc foil signed.




Passem a la secció més tonyinosa de l'entrada d'avui: La setmana passada em va arribar l'enviament que vem fer uns quants frikis a Zoltán Boros i Gabor Szikszai. Aquí està el resultat. Algunes cartes ja us les havia ensenyat prèviament, però clar, ara estan double signed, o sigui que cal tornar a ensenyar-les!





Em fan il·lusió aquests Faithless. A veure si acabo desenterrant (mai millor dit) la Dredge de Legacy! Per cert, que la signatura d'en Szikszai, quan té espai, és bastant maca.





I aquestes Vesuvas també em fa gràcia tenir-les double signed, per si algun dia li dono una altra oportunitat a la MUD. Que no ho descarto.

I ara passem a les antiguitats! Aquí teniu unes quantes relíquies que he anat comprant darrerament, per pimpejar la meva Power Monolith d'Old School. Em falten tres cartetes per tenir-la fully black-bordered, a veure si les aconsegueixo en breu. De totes formes, en teoria no pretenc fer-me el pool d'Old School, només tenir aquesta baralla 100% pimpejada. Quan la tingui la penjaré per aquí, òbviament.








OK, els tres Maze of Ith van ser vici, tenint en compte que estan restringits a Old School. No em vaig poder resistir. A part, em vindran bé per un deck de Legacy mega-pimp que tinc a mitges.

I amb això tanquem la paradeta per avui! La setmana que vé, toca el deck de control de Vintage de moda a la Lliga Catalana. No us el perdeu, que és bastant maco, tot i ser de control.

Fins llavors, que vagi bé el signature hunting i keep it pimp!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada