divendres, 1 d’abril del 2011

GP Barcelona: A day with John Avon

Crec que a aquestes alçades ja és més o menys del domini públic que el dissabte del GP Barcelona vaig fer la cua del sr. John Avon cinc vegades, cosa que va significar unes sis hores de cua i perdre'm el Side Event de Vintage. Però el resultat va valer la pena. Vet-lo ací:





Ojo amb la darrera Mountain: Signed by John Avon, altered by John Avon's son (el molt muñons va passar tot el dit per sobre de la signatura encara humida al acostar-me la carta, vaig considerar fotre-li un clatellot però la cordura va prevaldre).



M'agradaria poder penjar també la mandanga que tenia preparada pel Greg Staples, però l'home no va venir, i en el seu lloc Wizards ens va portar a Jesper Ejsing, que a casa seva a l'hora de dinar tampoc el coneixen. Sí, ja, el Merfolk Sovereign, uau. Val a dir que el senyor Ejsing semblava molt més simpàtic que l'Avon, la veritat.

Al menys, diumenge vaig poder jugar el Side Event de Legacy. En una estona penjo una entrada nova amb el deck que vaig jugar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada