divendres, 1 d’abril del 2011

Side Event Legacy GP Barcelona: 5-3 amb Spiral Tide

Doncs aquí està el deck del Side Event de Legacy:



No vaig tenir temps de canviar les terres de Beta per les d'Unhinged, però pel proper torneig el tema ja estarà corregit.




No us trenca el cor no veure signats els Retraced Image??


Sideboard:


Micro-report: Vaig perdre contra TES (pairing gairebé in guanyable), contra Merfolks amb un mulligan a 4 la 3a partida que em va deixar gairebé sense opcions, i a la darrera ronda contra un deck d'híper-control, amb CB, Top, FoW, Daze i de side REBs, canonistes, trampes i més coses que em deixo. I vaig guanyar a dues GW Aggro, a una Belcher (FoW de 1r torn a la 1a partida i Trampa de mà a la 2a), a una Naya Zoo i a una UW Tempo.


El deck és divertit com ell sol, si no t'importa que el torn de combar duri 15 minuts; un dels meus oponents es va arribar a pensar que l'estava vacil·lant (cosa que no era la meva intenció, clar).


I així va anar el GP. Aquests dies m'estan arribant més coses, però prefereixo tenir-ho tot junt abans de fer les fotos. La setmana que vé, LCL, però a veure si penjo alguna foto d'algun deck "històric" abans.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada