dissabte, 14 de maig del 2011

Més novetats: Mark Tedin complertat!

Fa un parell de setmanes va haver Grand Prix a Londres. El senyor Dani Solé, gran àrbitre i millor persona, em va fer el favor d'endur-se alguns dels meus cartrons a la ciutat del Tàmesis, The Clash i Wembley, per que me'ls signéssin Mark Tedin i Daren Bader. I entre el que ja tenia i el que en Doray em va aconseguir, vet ací el resultat:

Per començar, aquí estan les 16 cartes de Beta il·lustrades pel Tedin. Un menys!




El doble playset de Cities of Brass:


Necropotence, Chaos Orb i les seves contrapartides d'Unglued i Unhinged:



Més cosetes que em faltaven de'n Mark Tedin. Les 4 Lava Spike se'n van per la via ràpida a la meva Foil Burn:



I aquí tenim les 11 cartunfles d'en Daren Bader:



Fins aquí el botí aconseguit del GP London. Agraeixo un altre cop a en Doray el favor que m'ha fet!


Per acabar, un parell de Berserk foil signed que també vaig aconseguir fa poc. Lentament vaig aconseguint cartes guapes per jugar algun dia Stompy:



...I ja està. Aquests dies m'han arribat més coses, i n'espero encara bastantes més, o sigui que al loro, que no estamos tan mal.


Bye!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada