divendres, 20 de maig del 2011

Més cartrons

Això no s'atura mai. Aquí estan les darreres novetats que m'han anat arribant:

Per començar, un Manabond signed i tres Personal Tutors que vaig veure voltant per eBay, amb els que complerto el playset de Tutors i ja tinc dos dels quatre Manabond signats. La idea era que els Personal Tutors se'n anéssin a Praga a trobar al seu il·lustrador, però no ha pogut ser. Una altra vegada serà.




Cosetes foil: un Hurkyl's que també anava a ser signat però que m'ha arribat tard i frikades per la MUD de Legacy (que vaig dir que no s'havia de jugar? No hi ha proves d'això, oi?)



Les primeres compres de New Phyrexia: els Elfs i els Mutagenic Growth per la Infect Stompy, els Metamorphs per la MUD de Vintage i els Torpor Orb... alguna cosa se'ns acudirà, amb els Torpor Orb. Tot foil, of course.




I ara passem a l'apassionant món del col·leccionisme de Beta: Amb aquestes 15, ja tinc totes les cartes il·lustrades pel senyor Anson Maddocks. El Two-Headed Giant of Foriys i la Cyclopean Tomb ja em venen signades, cosa que m'estalvia haver-les de reenviar a Estats Units. Les altres tretze se n'aniran d'excursió en breu.



I per acabar, el meu repoker de Tabernacles: Ja en tenia quatre i en vaig veure un de signadet, tan mono que no em vaig poder resistir. Dit en altres paraules, si algú vol un Tabernacle en anglès mint a un preu mòdic, ja m'ho dirà.



Encara m'han d'arribar algunes coses especialment tendres, així que seguiu connectats!



I ara vénen quatre caps de setmana seguits de torneig. Comencem demà, amb la lliga de Legacy. I la setmana següent es presenta un dissabte mogudet: LCV+Primavera Sound+Final de la Champions. Descansar està overrated.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada