dimecres, 21 de març del 2012

GP Madrid, i més coses

Hola, penya. Aquí teniu les novetats que m'han arribat la darrera setmana; literalment, vaig haver d'anar a l'oficina de Correus cada dia. Les caminates, però, han valgut la pena. Aquí tenim els resultats. Comencem amb els cromos que em van signar (per poders, i gràcies al David Menor) al GP de Madrid:



Al final ha resultat que la signatura del Jaime Jones no només no era lletja, si no que en realitat és una passada de guapa. No està mal. Vist això, passem a altres cosetes que m'han vingut aquests dies. Aquí tenim un Careful Study i un calamar, signats pels seus respectius dibuixants. Ja m'agradaria trobar al Scott M. Fischer i al Anthony Francisco per enviar-los coses, ja, però cap dels dos em contesten els correus. En fi.


Continuem amb el tercer Cephalid Coliseum foil signed. El nou és el de dalt a l'esquerra.


I per fi he aconseguit un Rishadan Port foil signat per l'absolutament introbable Jerry Tiritilli. Els dos signats per Garfield ja els tenia de fa temps. A veure si algun dia aconsegueixo el playset, n'hi havia un voltant per eBay fa uns mesos però el molt ranci del venedor no me'l va voler enviar overseas. I després no el va arribar a vendre. Tarugo.


I ara anem a cosetes més maques: Un playset de Mindcensors i un de Vengevines foil signed, que amb la signatura del Swanland queden espectaculars:



I amb això tanquem la paradeta per avui. M'han arribat més coses, però són menys interessants. Tot i això, els hi faré les fotos de rigor i la setmana que vé les tindreu aquí. Abans d'això, dissabte tenim la clàssica LCV d'Igualada; tinc un mono de Vintage que no puc amb ell. Salut!

4 comentaris:

  1. Just saw this blog. Very nice sigs you have. If you want to trade signed cards we should talk.
    This is some of my stuff:
    http://www.magiclibrarities.net/forum/viewtopic.php?t=7873

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hi Markers,

      Yes I saw your stuff couple of months ago. I'm REALLY impressed by the way. Yes, we should talk, I'll send you a PM through magiclibrarities.

      Thanks for posting!

      Elimina
  2. Me encantan esos Mindcensor... :babas:

    ResponElimina
  3. Haven't heard from you. Maybe you forgot ;-) you can write me an email as well if that is easier for you: markus(.)staeheli(at)gmail(.)com

    ResponElimina