dimecres, 7 de març del 2012

Letter from... Matt Stewart i Volkan Baģa!

Bona tarda, malalts del pimp!

Després d'uns dies de tenir el blog parat, aquí teniu les novetats que tenia pendents que m'arribéssin. Espero que l'espera haurà valgut la pena. La verdad es que sí, que diria l'Iniesta.

Comencem amb les tonteries de rigor. Per obrir boca, aquí teniu un playset d'Aluren signats per April Lee, possiblement l'artista amb millor relació entre cartes il·lustrades i cartes bones (aquesta dona només va pintar tres cartes: el Lotus Petal, la Intuition i l'Aluren, o sigui que poca broma). Ara espero que el David Gómez aka Inexistente em digui què puc fer amb les Aluren aquestes:


Després, aquí hi ha un playset d'Ichorids foil signed que vaig veure voltant. Sí, ja, però molen molt, què voleu que us digui:



I a continuació, aquí teniu la darrera incorporació a la col·lecció Beta Signed: un Sinkhole signat per la Sandra Everingham. Total de la col·lecció: 257/302, total de la Everingham: 11/12. Si algú té un Raging River de Beta signat i no sap què fer amb ell, que m'ho faci saber.



I ara passem als dos dibuixants que m'han retornat tonyina aquests dies. Comencem amb Volkan Baģa (sí sí, amb accent a la g), que m'ha reenviat aquests cartrons tan macos:








I a continuació, aquí està el que he rebut d'en Matt Stewart:






(jo no vull dir res, però amb la tonteria del pimp, cada vegada tinc més cartes de la Dredge)


I per avui això és tot. La propera entrega serà un Pimp my deck d'una baralla de la LCV de febrer. N'hi havia unes quantes que m'atreien, però m'he decidit per la opció més de mascle que corria pel torneig. Això segurament serà la setmana que vé. De moment me'n vaig a veure el Barça, que m'han deixat un carnet. Stay tuned!

3 comentaris:

  1. Molt maco tot com sempre! La veritat es que em quedo amb els Ichorids, són brutals! Enhorabona!!

    Per cert, suposo que hauràs disfrutat com un nen veient al Barça al camp, els hi ha amb sort!

    ResponElimina
  2. Mai havia vist la firma del rk Post, maca sí, sembla oriental.

    ResponElimina
  3. Té poqueta cosa jugable en Eternal, el rk post, i la gran majoria de les coses que té són per la p*ta Dredge, però sí, la signatura és molt guapa.

    Adrià, en efecte vaig disfrutar com una mona, hauré d'anar al camp més sovint :D

    ResponElimina