dimecres, 17 d’octubre del 2012

Letters from... Izzy & Tomasz Jedruszek

Bona tarda jovent,
 
Després d'uns dies de pausa, provocats per la meva indòmita gosseria, aquí estem un cop més amb una altra estupenda entrada del blog més pimp dels Països Catalans. Tal i com vaig comentar la darrera vegada, aquest cop tinc per ensenyar-vos unes quantes cosetes de dos artistes com dues catedrals, en concret Izzy i Tomas Jedruszek. Abans d'això, però, permetreu que us mostri un parell de novetats la mar de maques:

 

Ah, Jason Chan, què difícil que ets de trobar i que pobres queden els meus Jaces i les Omnisiciences sense la teva signatura. En fi, paciència, algun dia serà.

A continuació, un Sulfur Elemental foil signed, que per matar Thalias no deu anar malament del tot:


I un cop ventil·lats aquests afers, ja ens podem dedicar a les cartes que donen nom a l'entrada d'avui:


Sí, quan dius "Tomasz Jedruszek" la reacció és una mica com "ein?", però resulta que aquest home té més cartes interessants de les que sembla:




Llàstima de la signatura en platejat, però no es pot tenir tot.

I a continuació, la tonyina que em va arribar del senyor Izzy:


Amb això, ja tinc 8 de les 20 fetchlands de Zendikar foil signed. Si se'm aparegués la verge i pogués contactar amb Philip Straub, Shelly Wan i/o Raymond Swanland per les altres 12, seria un tio feliç, la veritat. Vegem les cartunfles amb més detall:




Si algú pensa que la signatura d'aquest senyor podria ser més maca, li diré que sí, que estic bastant d'acord. Però què voleu, el pimp de vegades requereix sacrificis.

I ja ho tenim tot. Tot? No! Aquí no es descansa, ara mateix tinc 17 cartes a les que fer fotos, més quatre que estan a la sucursal de Correus, més una cinquantena corrent pels Estats Units, 12 més al Canadà i jo què sé quantes més voltant pel planeta. És un no parar tot això. O sigui, que estigueu al lloro, que a la propera entrada veurem cosetes de Beta signed altered molt, molt maques.

Fins llavors, salut i stay pimp!
 

2 comentaris:

  1. Has de viatjar més, jo ja he vist el Jason Chan i el Raymond aquest de les Arid Mesa! :P

    ResponElimina
    Respostes
    1. Heh heh! Sí, bé a veure, el Swanland va venir a Europa farà una mica més d'un any i se'm va passar, i respecte el Jason Chan, li vaig passar unes quantes cartes a algú que anava a arbitrar un GP a Estats Units i no va poder signar-me-les, ya tú me entiendes mi amol :D

      Elimina