diumenge, 23 de setembre del 2012

Letter from... Jerry Tiritilli

Bona nit Catalunya,

Com ja havia comentat en darreres entrades, aquests darrers dies estava esperant que m'arribéssin uns quants sobres plens de cartes signades per dibuixants il·lustres. Doncs ja m'han arribat uns quants d'aquests sobres, i avui toca ensenyar el que he rebut del grandíssim Jerry Tiritilli:


Els Ironroot Treefolks de baix a la dreta són una Artist Proof que en Tirililli em va afegir al pack perque sí. Aquí està el revers, tot signadet també:


I aquí els playsets en més detall:





La Rishadan de baix a l'esquerra ja la tenia d'abans. Llàstima que no estigui signada també per Garfield, per què un playset de Rishadan foil double signed no es veu cada dia. En fi, no és que m'estigui queixant. Aprofito també per comentar que tant els Sneak Attack com els Goblin Lackey m'agraden infinitament més que les versions en foil que han sortit darrerament.

I en uns dies, un altre Letter From, aquest de dos artistes de cop. Ja veieu que en aquest blog no ens privem de res.

Salut i pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada