dimecres, 27 de març del 2013

Cosetes, playsets, blasts


Hola xixarel·los,

Avui toca una entrada una mica més modesta que les de setmanes anteriors. Tampoc és lleig el que porto avui, ojo. Vegem-ho, començant per aquest Mystical foil double signed. El David O'Connor, si bé segueix tenint una signatura igual de lletja, al menys aquest cop s'ha dignat a signat amb rotulador. A més, per una vegada la signatura del Garfield no espatlla la carta:


Passem als playsets que comento al títol: Quatre Baleful Strix, quatre Cavern of Souls i quatre Extirpates. La signatura del Cliff Childs és lletja, sí. Al menys, les altres dues (Nils Hamm i Jon Foster) no fan gaire mal als ulls:




I per acabar, aquí teniu un fantabulós playset de Blue Elemental Blasts de Beta tot signat:


Gràcies a aquesta adquisició, tinc els 16 Blasts (Red/Blue/Hydro/Pyro) signadets:


Molt bé tot. I per aquesta setmana ja estem. La setmana que vé, ara que ja tinc el Black Lotus de Beta signat, podré penjar un Pimp my Deck la mar de maco que tinc pendent des de gener. Stay tuned & keep it pimp!
 

1 comentari:

  1. De totes les signatures que he vist en el teu blog, em sembla que la del Richard Thomas és la que em posa més calent de totes :D

    ResponElimina