dimecres, 3 d’abril del 2013

Pimp my Deck: Burning Long

Salut!

Aquesta setmana tinc per tots i totes un Pimp my Deck, que ja fa uns quants mesos des del darrer. A més, aquest és molt maco, primer per que el deck en sí és molt divertit i molt de mascle, i segon, per que és el primer deck que puc penjar amb tot el maindeck signat i 14 de les 15 cartes del side signades també. Amb tots vosaltres, la Burning Long amb la que el Guillem Ragull va fer Top 8 a la LCV de gener, versió ultra-pimp:


Vegem-la per parts, així s'aprecia millor:

 




 
I aquí està el sideboard, en el que em falta per signar el Shattering Spree:

 
Llàstima que jo sigui massa gallina (on gallina=dolent) per portar un deck com aquest, perque maco ho és una estona!
 
I això és tot per aquesta setmana. Avui m'han arribat un parell de cartes pel Beta Project, que penjaré en un parell de setmanes, juntament (espero) amb una tercera carta que em faltava i que vaig aconseguir (situació actual: 16 to go). I la setmana que vé, un projecte que fa temps que vaig treballant i que, si bé no està complert al 100%, sí que està prou avançat com per haver-li fet unes quantes fotos.
 
Fins la setmana que vé i stay pimp!
 
 

3 comentaris:

  1. Felicitats per aquesta preciositat! Keep it PIMP!

    ResponElimina
  2. Molt molt maco!
    Una pregunta; no prefereixes els gemstone mine foils de time spiral per sobre dels dci?

    ResponElimina
  3. Doncs en realitat sí, el que passa és que en general intento tenir la versió foil més antiga que hi ha, i en aquest cas la DCI és més antiga que la TS. De totes formes darrerament estic relaxant aquesta regla, o sigui que properament intentaré aconseguir els de TS foil signed :)

    ResponElimina