dimecres, 17 d’abril del 2013

Beta Project: Cornelius Brudi complertat

Bona tarda mestres i mestresses,

L'entrada d'avui, si bé és més modesta que les de setmanes anteriors, em fa especial il·lusió, ja que puc ensenyar set cartes més signades de Beta, dues de les quals són les que va il·lustrar el molt introbable Cornelius Brudi (thank you for your help with this, Markers!):



Amb les dues del Brudi, i aquestes cinc d'Amy Weber (sí, la signatura de la Illusionary Mask és increïblement lletja, ja ho sé), em falten només 11 cartes per haver acabat el Beta Project. D'aquestes onze, tinc esperances més o menys raonables d'aconseguir-ne vuit. Les altres tres, ja veurem. De totes formes, ni de conya m'esperava arribar tan lluny amb aquest projecte!

Passant a coses més mundanes, aquí teniu uns quants playsets que he aconseguit aquests dies:





Els Brainstorms van ser per pura golafreria, la veritat. El 4t Empty the Warrens l'he aconseguit avui; està signat en un lloc diferent als altres tres, però està signat, o sigui que ja em va bé. Els Leyline of the Void els he aconseguit gràcies a que Rob Alexander signava al GP Strasbourg; hagués preferit tenir signats els il·lustrats per Adam Rex, però el molt ranci no signa per correu. I les quatre Gitaxian les he aconseguit, de forma totalment sorpresiva, aquesta mateixa tarda; només entrar a casa els hi he fet la foto i ja estan en el deck que jugaré dissabte que vé a la LCL.

I per aquesta setmana això serà tot. El proper dimecres farem un Pimp my Deck de la LCV de febrer, i després ja veurem, perque estic esperant cosetes, però fins que no m'arribin, no sé amb què us entretindré. En fi, alguna cosa trobarem.

Keep it pimp!
 

2 comentaris:

  1. I knew I was forgetting something! I wanted to credit you for your help in getting the Cornelius cards and I forgot about it. I just edited the entry right now, thank you very much!

    ResponElimina