dimecres, 14 d’agost del 2013

Beta Project: 1 to go + The Vintage Banned List

Bona tarda, pimpers!
 
Avui toca entrada amb cartes de l'antigor: el Beta Project està gairebé compert i, a més, com a efecte secundari he acabat un mini-projecte que tenia pendent des de fa un temps. Abans d'això, però, i per no deixar-vos sense cartrons foil una setmana sencera, passo a ensenyar-vos el botí del GP: Rimini, cortesia del senyor Tomàs Winand:

 

M'hagués agradat tenir el playset de Tezzerets de les Pilotes, però la meva cartera s'hi va oposar enèrgicament. Què hi farem.
 
I ara passem al tema del Beta Project! En una transacció de fa uns dies, el Joaquín Fernández, gran pimper i millor persona, em va aconseguir aquests tres cartrons:


Amb això, complertava les nou cartes que el senyor Daniel Gelon va il·lustrar per Beta. Vegem-les totes juntes, no sense abans recordar amb carinyo el simpàtic costum del Gelon de signar en daurat i/o dins de l'il·lustració, de forma que la signatura gairebé no es vegi (cas dels Savannah Lions, el Craw Wurm i la Wheel):


No content amb això, el Joaquín em va aconseguir també aquests dos cartrons:


Amb aquesta parella, complerto les vuit del pobre Quinton Hoover (R.I.P.). Aquí estan, totes signades per la posteritat:

 
Per tant, la situació del Beta Project ara mateix és la següent:
 

Poca broma, que no és impossible que acabi Beta signada abans de final d'any. POCA BROMA.

I, com a col·lofó (es diu col·lofó?), un regalet que em va afegir el Joaquín a la comanda aquesta:


Pot semblar una tonteria de carta, però em fa especial il·lusió per que, amb aquesta i el Demonic Attorney que us he ensenyat més amunt, complerto la llista de cartes Banned in Vintage 100% signades (foil no, per que no existeixen). Vegem la llista complerta:

 
(petit) PROJECTE COMPLERT.
 

1 comentari: