dimecres, 21 de maig del 2014

Avon, cartes vermelles i el suec

Bona tarda quitxalla,

L'entrada d'avui és curteta; per primera vegada en molts mesos estic bastant escàs de material nou per ensenyar. Estic esperant unes quantes cosetes, però s'estan resistint molt en arribar, o sigui que ens haurem de conformar amb el que hi ha. Comencem amb el sobre que vaig rebre fa uns dies d'en John Avon, en el qual hi havia això:


Com veureu, una combinació d'artefactes casposos amb terres bones, que era el que m'interessava realment, ja que la resta de cartes (majoritàriament terres també) del sr. Avon ja les tenia signades des del cèlebre GP de Barcelona. Vegem els playsets en detall, començant per la caspa i acabant amb les terres xules:





A part, també li vaig enviar un Dakmor Salvage, que no he vist com encabir a la foto de família, però que teniu aquí a baix juntament amb un germanet que ja tenia prèviament signat:

 
Un cop ventilat el tema Avon, passem a unes quantes cartes vermelles que em serviran per pimpejar una baralla de Legacy a la que tinc molt amor:



Els Guides foil signed altered per l'Steve Prescott són una solució de compromís, ja que en Warren Mahy, l'autor dels de Zendikar, no em contesta els correus. I respecte als Sulfuric, ja en tenia dos, i vaig complertar el playset amb gran felicitat del meu cor.

Passem a cinc Islands signades de Beta, amb les quals ja en tinc 14 d'iguals. Podria haver fet foto de les 14, però me la reservo per d'aquí a unes setmanes, per un Pimp my Deck la mar de maco i old-fashioned.


I tanquem la paradeta d'avui amb aquest playset tan maco/lleig:


D'una banda es podria dir "hòstia, quina signatura més lletja que té el Daniel Ljunggren", però ben mirat, és un playset de Grafdigger's Cage foil signed, pel qual he estat sospirant des que va sortir Dark Ascension, o sigui que m'és exactament igual que la signatura sigui maca, lletja o horripilant: igualment estic molt content. Apa.

I dit això, dono per conclosa l'entrada d'avui. La setmana que vé hi ha Primavera Sound i a aquestes hores estaré a la sala BARTS esperant per veure a Shellac, o sigui que no hi haurà entrada. Per d'aquí a dues setmanes, Pimp my Deck de Legacy, i després suposo que començaré una nova sèrie per que no us avorriu.

Apa, que vagin bé aquestes dues setmanes i keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada