dimecres, 17 de setembre del 2014

Pimp my Deck: All Spells

Bona tarda, sagales i sagals!

Avui, en teoria, tocava Pimp my Deck de Vintage, però un playset que necessitava per fer les fotos no ha arribat a temps, o sigui que he hagut de canviar de plans. En lloc d'un PmD de Vintage, el faré de Legacy; en concret, aquí teniu la fabulosa All Spells amb la que el Xavi Cantos, grandíssim hardcore combo player i millor persona, va tenir les santes pilotes de guanyar la LCL de maig. Li falten cartes signades, ho comento després. Primer, les fotos:

 
 

Definitivament, Real Men Play Combo. Excepte terres, té de tot aquest deck: Cartes de cadascun dels cinc colors, cartes multicolors i artefactes. Molt maco el deck tot junt, en la meva modesta opinió, al menys. Vegem-lo amb detall:



El Wild Cantor confio en tenir-lo signat en breu; per desgràcia no he estat a temps d'incloure'l al Pimp my Deck. I els Simian estan signats, com veureu a la següent foto:

 
...en fi. El que sí que no tinc signats són els Summoner's Pact. Chippy és un d'aquests "artistes de mariscada", en el sentit que, si algú me'l troba i aconsegueix que em signi les cartes que tinc d'ell, té una mariscada pagada.






Em falten també dos dels bitxos habilitadors del combo: James Ryman no es va dignar a contestar-me el missatge que li vaig enviar fa uns mesos, i Ittoku em va contestar molt amablement dient-me que no signava per mail. A veure si va a algun GP japonès i el puc pescar.

I aquí teniu el sideboard transformista a Belcher:


Els Goblin Charbelcher tampoc els tinc, no. Stephen Tappin és un altre artista de mariscada, per cert.

I amb això acaba l'entrada d'avui! La setmana que vé, us delectaré amb la tercera part de les cartes blanques de la meva col·lecció, i d'aquí a dues setmanes tindrem el Pimp my Deck de Vintage que no he pogut fer aquesta setmana.

Fins llavors, porteu-vos bé i keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada