dimecres, 24 de setembre del 2014

My Collection: White 3

Bona tarda, secta del pimp!
 
Avui, com torno a estar amb poquetes novetats, seguirem amb la secció My Collection, que vaig inaugurar el passat més de juny. Aquesta setmana acabem amb les cartes blanques que tinc signades, que no són poques (tot i que és el color que menys cartes interessants té). Vegem-les:






Quina pena que la Shahrazad estigui banejada!



Hi ha cartes, com aquestes Sphere of Law, que no tinc ni la més remota idea de quan les vaig aconseguir, ni per què, ni quan me les van signar, o si ja les vaig comprar directament signades. Misteris de la vida.


No sé per què l'amic Mike Bierek té el costum xungo de signar en vermell. Més misteris de la vida.




Maques les StPs, no? Un playset per Vintage i un playset per Legacy!


I les Thalias que vaig signar al GP: Lisboa, les primeres cartes que va signar mai el bo d'en Hannes Voss. A veure si algun dia localitzem la Jana Schirmer i fem el double signed.




Els Warmths aquest són un altre misteri. Però la signatura d'en Drew Tucker és guapa.



I després d'aquest playset 3/1 passem als tokens, un parell d'angelots i una pila de Spirits. D'Angels n'hauria de tenir més, però no me'ls han passat encara. De Spirits no, jo crec que amb vuit ja faig.


 
I per aquesta setmana això és tot! El proper dimecres penjaré el Pimp my Deck de Vintage que tinc pendent, d'un deck tan friki o més com el de la setmana passada. I després me'n vaig a l'Ovinogeddon de Milà, on segurament em pillaré algun cartró signat i faré que els artistes me'n signin uns quants més.

Fins dimecres que vé, keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada