dimecres, 19 de novembre del 2014

My Collection: Blue 1

Bona nit, secta del pimp!
 
Avui vaig justíssim de temps, o sigui que anem per feina! Amb tots vosaltres, la primera entrega de la sèrie de les cartes blaves de la meva col·lecció:




Us ho prometo, els Blighted estan signats: fluixet, en platejat, en vertical i a la dreta de la il·lustració. Signats ho estan; que la signatura es vegi o no ja és un altre problema.



 
Tinc 9 Brainstorms d'Ice Age signats més, però no és cosa d'abusar, tampoc. A part, els tinc a la venda; què dic a la venda, pràcticament els regalo!








Ah, les fantàstiques alteracions dels meus Counters de Beta. Si no sabes alterar pa qué te metes!!







Els Digs els tinc des de fa un parell de divendres i encara no us els havia ensenyat. Són prou macos, no?

 
I ja està; ràpid i amb poca xerrameca. La setmana que vé faré el Pimp my Deck d'una baralla de Legacy d'aggro-combo que a mi personalment m'agrada molt, i que si no recordo malament ja vaig fer, fa la tira de mesos. Ara està mooooolt més maca, no patiu.

O sigui, que per avui ja estem. Bona setmana i keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada