dimecres, 12 de novembre del 2014

Pimp my Deck: White Trash

Molt bona tarda, secta dels cartrons!
 
Avui toca deck budget de Vintage! Amb tots vosaltres, la White Trash amb la que el David Carbó va fer Top 4 a la LCV de juliol a Vilanova del Camí (guanyant-me a mi, per cert, tant al suís com al Top 8, però ja veieu que no sóc rancuniós), fully signed excepte pel playset de Leonin Relic-Warders. Heus-la ací:

 
 

No portarà moxes ni mandangues blaves cares, però tot i això és un deck prou maco, trobo. Vegem-lo desglossadet:


Aquí estan els catorze Plains de Beta alterats pel Jesper Myrfors que tinc; llàstima que no siguin els catorze iguals però no es pot tenir tot. Potser sóc jo, però aquesta alteració/garabato m'agrada molt.




Si tot va bé, aquest proper cap de setmana em signen un playset de Leonin Relic-Warder, llàstima que no hagin arribat a temps per aquesta sessió, però no em volia esperar.




Definitivament és un deck que no està dissenyat per fer amics, no. I aquí tenim el side, fully signed també:

 
I no sé què més puc aportar, o sigui que per avui ho deixo aquí. Si no passa res estrany, la setmana que vé, a falta de novetats, seguiré amb la secció My Collection, aquest cop començant amb les cartes blaves de la col·lecció.

Fins llavors, porteu-vos bé i no deixeu que la Fiscalia us imputi. Keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada