dimecres, 11 de febrer del 2015

Pimp my Deck: Elves

Molt bona tarda, secta del pimp!

Després d'una pausa setmanal deguda a motius de força major, aquí estem un altre cop al millor blog de pimp de l'univers mundial! En la meva opinió, l'espera ha valgut la pena, ja que just aquests dies m'han estat arribant les cartes que em faltaven per complertar el que, crec, és un dels decks més dificils de pimpejar de tot el pool de Legacy. Sense més preàmbuls, amb tots vosaltres, Elves!

 
 

Com veieu, el deck no està ni molt menys fully signed; em falten un Craterhoof Behemoth que no va arribar a temps al GP Nashville per ser signat, les Dryad Arbor que no hi ha manera, els Glimpse of Nature que vés a saber com conye trobem al Shishizaru-san, i un parell de tokens del Wren's Run Packmaster, que lamentablement no han arribat a temps de cal Pete Venters. Tot i això hi ha algun elf que és monstruosament difícil de tenir signat, o sigui que estic bastant content del resultat final. Vegem el deck en detall:


Doncs sí, per fi ha tornat la quarta Gaea's Cradle de can Mark Zug, acompanyada per unes quantes coses més que confio en ensenyar-vos la setmana que vé si no es torça res.




Larry MacDougall i Tom Kyffin, poca broma aquí.


I els Visionaries, que em van arribar justíssims per fer les fotos de rigor. També tinc més material del D. Alexander Gregory per mostrar-vos, espero que la setmana que vé.


El Packmaster és el de Pre-release, no es pot tenir tot!


I aquí teniu el side, fully signed gràcies a que el Worldspine Wurm també em va arribar en ple temps de descompte:


I parlant del Worldspine, aquí està acompanyat dels seus tres Wurms, dels quals en tinc dos de signats; em vaig plantejar enviar el 3r a signar a can Palumbo, però no us enganyaré: em va fer mandra.


Gairebé se'm oblida, amb aquesta versió exacta el Francis Rodríguez aka Rodman va fer top 8 a la Lliga de Legacy de setembre passat, a la Vila de Gràcia. Consti en acta.

I per avui ja estem! La setmana que vé, si la meva situació vital ho permet, us ensenyo les novetats que m'han estat venint les darreres setmanes. Sí, és un no parar això, i a veure si hi ha sort i m'arriben a temps també algunes rarities la mar de cremoses.

Entre tant, sigueu bons minyons i no compreu gaire Beta ni foil, a veure si aconseguim que els preus baixin. Keep it pimp!


 

1 comentari:

  1. Eres el puto amo, Riera!!! Increíble curro, tiempo y dinero invertido ahí...
    Enhorabuena por todas y cada una de las joyas que posees. Te lo mereces !!!

    un abrazo, crack!!

    ResponElimina