dimecres, 25 de febrer del 2015

Gregory, Zug, Martin

Molt bona nit, xavals i xavales!

Avui, després d'una altra pausa setmanal per motius de força major, tornem a estar aquí per ensenyar-vos una miqueta de pimp de qualitat! Donat que les darreres setmanes m'han anat retornant unes quantes coses, aprofitaré avui per mostrar-vos-les. Comencem per uns quants cartrons que li vaig enviar a D. Alexander Gregory:


Vegem-los de més a prop i amb algun comentari extra quan procedeixi:


El Gifts de l'esquerra, double signed i pseudo-altered per Garfield (és pecat dir que de vegades a aquest home li tallaria les mans?) ja el tenia d'abans; el segon li farà companyia. Llàstima que, quan el vaig enviar, no sabia que el desrestringirien, si no, en lloc de dos, aquí hi hauria un playset. En fi, un altra vegada serà.


Ídem amb els Personal Tutor; millor tenir-ne quatre que dos. No?


Els Visionaries ja els veu veure fa dues setmanes, quan vaig fer el Pimp my Deck dels elfs, però no us els havia presentat oficialment, encara.



I és trist i blasfem, però tinc el playset de Jester's Cap foil signats, i en canvi d'Ice Age, il·lustrats per Sant Dan Frazier, només en tinc un. Cremaré a l'infern només per això, ho sé.

Passem a un altre dibuixant del qual, després de mesos i mesos i mesos d'espera, van acabar tornant unes quantes cartes: Mark Zug!



Aquí teniu els detalls, començant per aquest playset de Hierarchs tan xulo:



Ignoro per què vaig decidir enviar els Signal Pest, suposo que per alguna Affinity xunga.



No són maques aquestes Gaea's Cradle, no, què va! (sé que està malament que ho digui jo, però no ho puc evitar).

I passem al tercer artista del qual em van arribar coses, en aquest cas gràcies al gran José Peralta: David Martin!


Aquí teniu un playset de Merchants foil signed, dels quals un és signat d'abans:



I ojo a aquests Fire / Ice signats per Martin i Vohwinkel, que no es veuen cada dia:


I per anar acabant i arrodonir l'entrada, us penjo unes quantes minúcies que he aconseguit de Thomas M. Baxa. Ja, els Merrow Reejerey són FNM, però a) el dibuix m'agrada moooolt més que el de Lorwyn i b) a qui no li agradi, que aconsegueixi que el Greg Staples es presenti a signar-los a alguna p*ta convenció d'una p*ta vegada!



Més cosetes, deu tokens de Thopter que li vaig enviar a Andrew Murray, un cavaller la mar de simpàtic que gairebé no ha il·lustrat res més. Els Tokens els necessitaré per un Pimp My Deck que penjaré en unes setmanes, si no es torça res.


I per acabar, un parell de cosetes d'en Thomas Gianni:



I amb això donem per acabada l'entrada d'avui! Ara mateix estic esperant un miracle que em permeti penjar, la setmana que vé, el Pimp my Deck de Vintage que voldria penjar; si el miracle no es produeix no us preocupeu, que tinc pla B, en forma d'un altre deck que tampoc és lleig del tot. Ja veurem què passa.

Apa, fins dimecres que vé, espero. Keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada