dimecres, 3 de juny del 2015

My Collection: Black 2

Molt bona tarda, satànics del pimp!

Avui torna a tocar My Collection, així que som-hi! Aquí teniu el segon bloc de cartes negres de la meva col·lecció de cromos:

 
Aquests Contagion farà un mes que els tinc; me'ls he hagut de recomprar donat el fiasco que va resultar enviar els que tenia des de feia anys al tal Mike Raabe. Un perla el Raabe aquest.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Estic particularment content del Reanimator pack aquest dels Entomb i els Exhume (altered by Carl Critchlow, poca broma). I si tot va com ha d'anar, en breu tindré més cartes reanimadores signades!

 
 
 
 
 
 
 
Va haver un temps que, entre un parell de col·legues i jo (ja sabeu qui sou, gentussa), teníem com el 50% de Grim Tutors de Catalunya. Quins temps aquells!


I aquests Griselbrands me'ls va signar el Kieryluk en persona al GP Lisboa de fa dos o tres anys. A mi la signatura d'aquest pollastre m'agrada, què voleu.

I ja n'hi ha prou de negritud per avui! La setmana que vé us penjo un Pimp my Deck de Legacy, d'una baralla a la qual li tenia ganes des de fa molt de temps, i que per fi tinc gairebé complerta.

Això, però, serà dimecres que vé. Fins llavors, keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada