dimecres, 17 de juny del 2015

My Collection: Black 3

Hola penya del pimp,

Avui toca seguir amb les cartes negres de la meva col·lecció, així que aquí les teniu!

 
No, no tinc el playset d'Hymns signats pel recordat Quinton Hoover. Passo de gastar-me una morterada en unes cartes que tenen un 50% de possibilitats de ser falses.

 
Aquest Hippy me'l van donar de premi a Itàlia, allà al 2008 o 2009, quan vaig fer Top 9 a l'Ovinogeddon. Li tinc carinyo, la veritat; sóc un sentimental.

 
 
Tan content que estava jo amb els meus Iggys signats, i va i surten foils a Conspiracy. Ja veurem si els acabo upgradejant o passo de tot.

 
Què podem dir devant d'un Imperial Seal signat per Li Tie, encara que estigui en xinès!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Algun dia, a Vintage, serà legal jugar 4 Necros, jo ho sé. Algun dia.

 
Només per treure a passejar aquestes Shadows vaig jugar Manaless Dredge fa un parell de setmanes. Són massa maques, les cabrones.

 
Harold McNeill. Conèixer-lo és estimar-lo. O potser no.

 
 

Apa, ja està. Dimecres que vé, Pimp my Deck de Vintage. Estigueu al lloro que el deck és la mar de maco. Keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada