dimecres, 15 de juliol del 2015

My Collection: Black 4

Hola sectaris del foil,
 
Seguim amb els cromos negres de la meva col·lecció! Aquí en teniu uns quants (veureu que alguns fa poc que em van arribar, espero que no us farà res tornar-los a veure):
 
 
 
 
 
 
Curioses, les alteracions aquestes fetes pel Wayne England amb bolígraf cutre, no?
 
 
 
 
Els Reanimate i els Rune-Scarred no es veuen gaire sovint!
 
 
 
 
 
 
 
Li vaig enviar les Smallpox de Time Spiral a la Janine Johnston, però no van tornar mai. O sigui que les de M12 ja serviran. Total, no és que hagi de jugar Pox gaire sovint que diguem.

 
 
 
Els Spirit of the Night els vaig enviar a Cliff Nielsen fa uns anys, per no enviar només les Serenity, i trobo que són molt xulos. Això es va arribar a jugar a l'Oath o m'ho estic inventant?

 
 
 
I apa, per avui ja n'hi ha prou de bragging. La setmana que vé, si tinc temps, us penjo una baralla de Vintage amb Mentors, que ja que les tinc les treuré i que els hi doni l'aire una mica.

Així doncs, fins el proper dimecres. Keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada