dimecres, 8 de juliol del 2015

Pimp my Deck: True Blade

Bona tarda, pimpollos meus!

Avui torna a tocar Pimp my Deck de Legacy! Aquí teniu la versió 100% signed de la True Blade amb la que el Joan Anton Mateo va guanyar la LCL d'inGenio del passat febrer (eliminant-me a mi i a la meva fabulosa Omni-Tell al Top 4, per cert):

 
 
 
I ara, tal com és tradició, la veiem de més a prop:

 
No sé si està bé que digui això, però m'encanta tenir les 40 duals de Beta signades!

 
 
 
 
 
S'ha de dir que aquesta baralla no es priva de res: que si duals, que si Jaces, que si Lilis, Stoneforges, Deathrites, True-Names...

 
 
 
...Brainstorms, Thoughtseizes, Swords, jo què sé!

I aquí està el side i un parell de tokens de pajarraco pels Swan Songs:

 

I apa, per avui ja ho tenim. La setmana que vé, excepte si passa el miracle més gran de la història del col·leccionisme, seguim amb les cartes negres de la meva col·lecció. Fins llavors, no treballeu gaire i keep it pimp!

 

2 comentaris:

  1. QUin barallonac, el meddling de side singleton... es útil ====OOO=====

    JAN ENTOMB

    ResponElimina
  2. Sí tio, no sé per qué la gent se'n posa 2 o més, si amb un el deck ja funciona de pel·lícula :____)

    ResponElimina