dimecres, 19 d’agost del 2015

My Collection: Red 1

Hola bona gent del pimp,

Avui toca començar amb les cartes vermelles de la cole!

 
 
 
Aquest Blood Knight me'l va regalar el Matt Cavotta quan em va retornar unes quantes cartes que li havia enviat per signar. Vés què bé.

 
 
Com és tristament habitual, i veureu sovint en l'entrada d'avui, tinc una quantitat de playsets desquadrats que és per arrencar-se els ulls. En fi, al menys la signatura del Fischer és guapa. Vés a saber la d'anys que fa que tinc aquests Burnings, a més.

 
 
Legends o foil, vet ací la qüestió!

 
Aquest és l'únic playset de Kobolds de Legends que tinc signat. Si localitzés a Julie Baroh i Anson Maddocks, intentaria fer els altres dos playsets, però són bastant difícils aquests dos.

 
 
 
Això m'ho van donar com a premi a un Ayudar Jugando. Me'l vaig quedar per que estava signat, òbviament.

 
 
 
 
 
Aquest playset m'agrada molt, per l'elegància de la signatura del Ben Thompson i per com és de maco el foil antic vermell.

 
 
 
I per acabar, el que possiblement és el playset signat més lleig de la meva col·lecció:


Parente es mereixeria una colleja per haver fet això als meus pobres Gathan Raiders!

En fi, per avui això és tot. La setmana que vé tindrem novament Pimp my Deck de Vintage, amb una baralla de combo que és bastant timmy però bastant divertida també.

Així que per aquesta setmana ho deixaré aquí. Keep it pimp!

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada