dimecres, 12 d’agost del 2015

Pimp my Deck: Grixis Delver

Bona nit, camarades del pimp!

Avui, com cada quatre setmanes si no es torça res, toca Pimp my Deck de Legacy! Avui, a falta de cap deck més de jogo bonito, us porto una de les primeres Grixis Delver que ho van fer bé a començament d'any; en concret aquesta versió és la que va portar l'Oriol Garcia a la LCL de Girona de març passat, i amb la que va fer Top 8. Vegem-la, fully signed excepte per ja sabeu què:

 
 
 
Com sempre, veiem els cartronacos de més a prop:

 
 
 
Ni un puto comentari sobre les Scalding, OK?

 
 
 
 
 
 
Aquí veiem la nova signatura del DiTerlizzi. Curiós això que fan alguns artistes d'anar canviant de signatura de tant en tant. Aquesta no sé si m'agrada o no. De fet, jo a la D hi veig un penis, digueu-me obsés.

I aquí està el side:


I apa, ja ho tenim per aquesta setmana. Avui m'han arribat unes quantes coses moooooolt tendres (mireu el meu Instagram per tenir més pistes), però fins que no m'arribi més material no us les podré ensenyar. De moment, la setmana que vé començarem amb les cartes vermelles de la col·lecció.

Apa, no us agobieu gaire pel puto calor i ens veiem el proper dimecres. Keep it pimp!
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada