dimecres, 16 de març del 2016

My Collection: Green 4

Bona tarda, pimperos i pimperes!

Avui, abans de baixar a algun random bar per veure el Barça-Arsenal, us porto una mica de material per acabar amb la secció de cartes verdes de la meva col·lecció. Aquí les teniu:


La veritat és que un cop vist això ja podríeu anar a veure el futbol, per que és el més interessant de l'entrada d'avui, però ja que estem, us he penjat les altres fotos per que no es digui.





El Tinder Wall d'una banda és una carta que m'encanta, donat que es juga a la Belcher de Legacy i, per definició, qualsevol carta que es jugui a qualsevol Belcher m'encanta, però s'ha de reconèixer que el dibuix i la signatura són bastant lletjots. Però costa G i dona RR, i amb això en tinc més que suficient!



L'estil i la signatura del Raymond Swanland són espectaculars. Crec que és el meu artista "modern" favorit.


I els Explorers són una d'aquestes cartes dificilíssimes de trobar signades i que vaig aconseguir gràcies al Peralta, que no sé com hòsties s'ho fa!












Aquest esquirol assassí és la mar de divertit. I a més signat per Daniel Ljunggren, que tampoc es veu cada dia. No em va costar poc aconseguir signar les Grafdigger's Cage, no.



I amb aquests cucs tan monos acabem amb les cartes verdes de la cole. La setmana que vé toca Pimp my Deck de Legacy, en el qual veureu un altre cop alguna de les cartes que han aparegut avui. Espero que no us importi. De fet, si us importa m'és igual.

Apa, fins dimecres que ve. Keep it pimp!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada