dimecres, 9 de març del 2016

Pimp my Deck: Vintage Reanimator

Bona tarda, acòlits i deixebles de la secta satànico-pimpera!

Avui toca demostrar que Vintage és un format estrany de collons. Amb la marcianada que us presento a continuació, el Joaquín Fernández va fer Top 8 a la Lliga Catalana del passat octubre. Ell afirma que el deck és la bomba, jo m'estalvio la meva opinió i em limitaré a penjar la versió fully pimped (i amb unes quantes cartes alterades), que, això sí, és una passada de guapa (i moooolt difícil d'aconseguir acabar):

 
 

Intento jugar això jo i faig 0-N, on N és el doble del número de les rondes del torneig. En fi, vegem el detall de les cartes, amb els comentaris oportuns quan procedeixi:




Aquí dalt tenim la primera carta alterada del deck, aquest Lotus Petal tan preciós.



Aquí tenim dos dels quatre Putrid Imps alterats pel difunt Wayne England que li vaig comprar al Richard Lessman fa un temps.


I en aquesta foto veieu els quatre Exhume alterats pel gran Carl Critchlow, i els quatre Reanimate signats pel dificilíssim Robert Bliss (per cert, es veu que aquest home és el creador d'algun random bitxejo de les pel·lícules de Harry Potter).



I un cop vist el maindeck, passem al side pseudo-transformista, amb Leylines i Helms:


I jo què sé, el món és un lloc carent de sentit o de lògica interna. O potser el deck és molt millor del que em sembla a mi, clar. De fet, no descarto jugar-lo algun dia d'aquests: O m'estampo i demostro que tinc raó, o triomfo, cosa que sempre mola. En fi, ja veurem, aquestes disquisicions internes tampoc és que li interessin a ningú, o sigui que ho deixo aquí.

La setmana que ve, a falta de novetats, acabaré amb les cartes verdes de la col·lecció, playset de Tarmos foil signed inclòs. Fins llavors, porteu-vos mediocrement i keep it pimp!


1 comentari:

  1. No cal coneixer gaire al Joaquin per saber que tots els seus decks són les millors opcions del format, i que si no guanya és que la deesa fortuna li gira la cara (sic). De tota manera és un deck força maco i més encara en la seva versió pimp.

    ResponElimina