dimecres, 13 d’abril del 2016

My Collection: Multicolor 2

Bona tarda (esperem), quitxalla pimpera!

Avui, si sou del Barça (o de l'Atlético) no estareu gaire per pimp ni per mogudes cutres, o sigui que anem per feina. Aquí teniu la segona part de les cartes multicolors de la meva col·lecció:






Matt Cavotta i Luca Zontini tenen unes signatures elegantíssimes. Tant de bo altres prenguessin exemple (més al respecte d'això, unes quantes fotos més a baix).





Un altre cas de signatura súper-maca, la del Ryan Yee quan té temps. El problema és que de vegades les cartes queden una mica tacades de tinta, també em va passar amb un dels Dig Through Time, però la veritat és que m'és igual.


Vuit Knights of the Reliquary. Els quatre de baix estan a la venda, per que ja em direu per què vull jo vuit Knights. De fet ja em direu per què en vull cap. Bitxo més absurd, joder.







L'entrada d'avui va de bitxarracos repugnants: Els Gaddocks, els Knights, els Meddlings... putes chinches!


Magali Villeneuve, una altra signatura tremenda.


...i Mike Bierek segueix evolucionant. A saber com deu signar a dia d'avui.


I aquí tenim un dels casos que em fa més ràbia, que un artista signi en lleig, en fosc, sobre l'art i que a sobre l'art també sigui fosc. Per cert, un altre bitxarraco repugnant, el Notion.



Pernis pseudo-alterades (tick, tick tick, tick tick tick, BOOM!). En fi.


I tanquem la paradeta amb aquest playset tan maco de Progenitus, amb la signatura del Jaime Jones, que és una passada d'elegant, també.

I per avui prou. Ara me'n vaig a fer un trapicheo important i espero que la setmana que vé, que en teoria tocaria Pimp my Deck de Legacy, podré fer una entrada que portava anys i anys i anys esperant poder penjar. No avancem esdeveniments, per si de cas, que sóc molt desgraciat i poden passar moltes coses d'aquí a dimecres. Ara, per si de cas, jo de vosaltres, la setmana que ve em passaria la tarda sencera davant del PC, fent F5 cada 10 segons.

Fins llavors, no us carregueu la tecla d'actualitzar i keep it pimp!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada