dimecres, 27 d’abril del 2016

Pimp my Deck: Legacy ANT

Hola bitxarracos/ques,

Després de la catxo entrada de la setmana passada, tornem a la normalitat setmanal. O no del tot en realitat, ja que avui tocaria (com segur que sabeu si seguiu amb atenció aquest blog) fer el Pimp my Deck d'una baralla de la Lliga Catalana de Legacy del passat novembre; per desgràcia em falten dues cartes, que vaig enviar a un random GP a que em signessin i encara no m'han tornat (i a sobre l'artista no es va presentar, o sigui que em tornaran tan unsigned com quan van marxar). Per tant, em salto novembre i us presento la Nauseam amb la que el Manuel Gómez aka Raptor va quedar finalista al darrer torneig de la LCL 2015, fully signed excepte per un Dark Petition:

 
 

Fa un parell d'anyets ja vaig penjar una versió de l'ANT de Legacy, però aquesta és lleugerament diferent, està més signada i la he preparat més old school (amb bàsiques i Rituals de Beta, Petals de Tempest i Brainstorms d'Ice Age). Vegem-la més de prop, com sempre:









Aquí veiem el Dark Petition unsigned. Igor Kieryluk (el de la signatura/garabato que a mi m'agrada molt) va aparèixer a uns quants GPs i després s'ha tornat a amagar. En fi, ja reapareixerà. Aquí teniu el sideboard, amb unes quantes cartes antigues també:


I ja que juga Empty the Warrens, treiem de passeig l'horda goblin:


I ja està! La setmana que ve, per fi, tindrem una entrada dedicada a unes quantes novetats que m'han estat arribant els darrers mesos. Entre elles, un playset no signat, però que es mereix sortir al blog també, ja ho veureu.

Entre tant, no us deixeu anihilar pels Eldrazi i keep it pimp!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada