dimecres, 22 de juny del 2016

Pimp my History: R/B Burn (Legacy, 2014)

Molt bona tarda, pimperos de la vida!

Avui seguim pimpejant decks del passat! Amb vosaltres, una versió bastant curiosa de la Burn; en concret, una R/B Burn amb la que Eddie Chalecki va fer Top 8 a la lliga de Girona de març de 2014, fully signed excepte pel playset de Fireblasts, que és insignable que jo sàpiga:

 
 

El frame antic foil vermell és una passada de guapo, no em canso de repetir-ho. Veiem el deck en detall:




És una pena que amb el que em va costar aconseguir els Guides signats, la signatura del Mahy sigui tan sandunguera, però què hi farem, millor això que res.



Cada cop que veig aquests Lightnings, em fa pena. Pobre Christopher Rush!



I un cop us he ensenyat tota la parrillada de base, passem al side, ple de cartes negres i malignes:


I amb això acabem amb l'entrada d'avui! Just aquesta tarda m'he passat dues hores a Correus per recollir un paquet amb la darrera carta que em faltava per fer el Pimp my Deck d'Old School, però la setmana que ve toca seguir amb els artefactes de la col·lecció, o sigui que el deck viejuno s'haurà d'esperar fins al juliol. No us preocupeu, però, que l'entrada de la setmana que ve també serà la mar de maca!

Fins llavors, que no interceptin gaire les vostres converses i keep it pimp!



1 comentari:

  1. Molt maco, un plaer descurbrir això.
    Bàsicament el negre hi era pels matchups inguanyables, reanimator i combo.
    Eddie

    ResponElimina